14 4 / 2014

dickyfitness:

what episode of lazytown is this

No. She’s lying about having fun lying without getting undressed. Can we talk bout the fact she’s wearing a sexy nightgown….

(Source: sickmarla, via breadlole)

14 4 / 2014

dickyfitness:

kasukasukasumisty:

adventuretitan:

wecanburnbrighter-thanthesun:

Ugh
So I was in mcdonalds today and they have adventure time characters in their happy meals now and a mother was trying to pick a toy for her daughter and the woman behind the counter was saying:
“There’s a little tv man and a guy with long legs and a yellow slinky dog.”
NO. JUST. NO.

hahahahaha

Surprised no one compared Finn to a TV earlier tbh lol

I think they were talking about BMO

Its bmo. Guys it’d fcking bmo

(Source: 3l3ctric-paradis3)

14 4 / 2014

(Source: memewhore, via breadlole)

14 4 / 2014

mark-gaytits:

cap-gamelamer:

tangedolium:

WAIT IS IT ACTUALLY GENUINELY A THING THAT AMERICANS DON’T HAVE KETTLES?

BUT THEN HOW DO THEY MAKE TEA?!

by throwing it into the harbor

image

Burn
Slowly pls

(via saiyianbang)

14 4 / 2014

officialfrenchtoast:

”..the Son of Man came not to be served, but to serve..”
-Matthew 20:28


Is this jesus?  Can we pls talk about this …its disturbing

officialfrenchtoast:

”..the Son of Man came not to be served, but to serve..”

-Matthew 20:28

Is this jesus? Can we pls talk about this …its disturbing

(via saiyianbang)

14 4 / 2014

14 4 / 2014

14 4 / 2014

nimrodprower:

not-enough-sonic:

ultrafacts:

For more posts like this, follow Ultrafacts (Source)



he has gotten his trust, but he’s still waiting for the right moment


Wow foxes are little fucks

nimrodprower:

not-enough-sonic:

ultrafacts:

For more posts like this, follow Ultrafacts (Source)

he has gotten his trust, but he’s still waiting for the right moment

Wow foxes are little fucks

(via breadlole)

14 4 / 2014

No

No

(Source: tibets, via tibets)

14 4 / 2014

duvete:

This is the most important gif I’ve ever made.


Eeeewww vegita wtf man

duvete:

This is the most important gif I’ve ever made.

Eeeewww vegita wtf man

(via saiyianbang)